Opis

Wyposażenie łodzi solarnej

Kadłub i pokład w kolorze białym
Komplet koszy i relingów
Kosz dziobowy typu „kaczy dziób” z drabinką
Luk kotwiczny
Luk wentylacyjny w koi dziobowej
2 bakisty rufowe
Ławki w kokpicie wyłożone drewnem teakowym
Stolik w kokpicie
Drzwi przesuwne do koi centralnej
Luk wentylacyjny w koi centralnej
Listwa odbojowa

Instalacja elektryczna

Oświetlenie nawigacyjne – światło na dachu kabiny
Podświetlany kompas
Instalacja audio (MP3, bluetooth) 2 głośniki w koi centralnej
Pompa zęzowa
standardowe oświetlenie
Gniazdo ładowarki 12V 10A
Wskaźnik poziomu wody z podświetleniem
Ładowarka solarna Victron BlueSolar MPPT
2 moduły fotowoltaiczne monokrystaliczne wysokiej klasy
System monitorowania baterii Victron Battery Monitor
Oświetlenie na zewnątrz w kokpicie

Innowacja i nowoczesność

Łódź solarna to nowoczesna łódź typu houseboat zasilana energią słoneczną. Źródłem energii dla jachtu są wysokiej klasy moduły fotowoltaiczne o mocy od 490 Wp do 990 Wp zależności od ilości zainstalowanych modułów, charakteryzujące się wysoką wydajnością w produkcji energii elektrycznej, które ładują akumulatory jachtu przy każdej pogodzie.

Łódź solarna napędzana jest innowacyjnym silnikiem – elektrycznym bezsczotkowcem o sprawności do 85%. Podobne silniki są obecnie wykorzystywane w nowoczesnych napędach Automotive. Zastosowanie takiej jednostki napędowej gwarantuje komfortową żeglugę w praktycznie absolutnej ciszy.

Komfort i bezpieczeństwo

Gabaryty Solar Boat zapewniają komfortową żeglugę dla 4-5 osobowej załogi. Prawdziwym hitem są ławki w kokpicie w wersji standardowej wyłożone naturalnym drewnem teakowym, które nadaje prestiżowy i niepowtarzalny charakter tej łodzi.

Wysokość w koi centralnej wynosi 1,85 m, co pozwala na swobodne poruszanie się osób o wysokim wzroście. We wnętrzu koi centralnej znajdziemy obszerną kabinę sanitarną, opcjonalnie wyposażoną w prysznic, rozkładaną kanapę umożliwiającą nocleg dla 2 osób, kambuz i oczywiście wygodny fotel dla sternika. Kształt kadłuba zapewnia bardzo wysoką stateczność podnosząc jednocześnie poziom bezpieczeństwa żeglugi jednostką.

Proste manewrowanie i łatwy transport

Projektując jednostkę staraliśmy się zoptymalizować gabaryty oraz masę jachtu chociaż łódź solarna nie należy do najmniejszych, bez większych problemów możemy transportować go autem klasy średniej. Masa transportowa jachtu wynosi ok. 1200 kg.

Mechaniczny układ sterowania silnikiem zapewnia precyzję w manewrowania housebotem. Praktycznie już po kilku godzinach żeglugi bez większych problemów poradzimy sobie z manewrami nawet w zatłoczonym porcie.

Niskie koszty eksploatacji i ekologia

Praktycznie brak kosztów eksploatacyjnych, w porównaniu z podobnymi konstrukcjami, nasz houseboat nie zużywa paliwa! Konstrukcja Solar Boat została również zoptymalizowana pod kątem kosztów produkcji, dzięki czemu możemy zaoferować państwu ten nowoczesny ekologiczny jacht w konkurencyjnej cenie.

Zobacz kartę katalogową Solar Boat